szombat, október 03, 2009

Üzenet

Most látom, hogy két hónapja nem látogattam a blogot, hogy várhatnám el az emberektől, hogy jöjjenek, egy ideig jönnek, aztán megunják, hogy a blog nem él.

Sajnos azóta sem történt semmi. A könyvvel kapcsolatban sem és én is földi tanulós fázisban vagyok. Nadi hatos és gyógymasszőr tanfolyam.

Auron nem tanít, biztos ő megtette, ami a feladata volt velem kapcsolatban, és ahhoz hogy szintet lépjek, tennem kellene. De sajnos nem tudom, hogy mit. Szerintem elrontottam és ezt nagyon sajnálom. Valahonnan súgnak nekem, de ő nem Auron. Folyamatosan jönnek mondatok és bölcsességek. Ezek egyszerűbbek és emberibbek(emberekre jellemzőek).Rövidebbek, sarkítottak, tömörek és felesleges beszédet nem tartalmaznak. A fejécen is egy ilyet olvashattok. Ha kérem, jön több is.
Íme:

"Mit megtenni nem mersz, halott. Mit megtettél, múlt. Ami következik, nem létezik."
"A tények nem léteznek, mert te hoztad őket létre, te pedig egy illúzió vagy, csak önmagad számára létezel, mások is csak önmagukat veszik észre. Akivel feladatod van, belép ebbe az illúzióba, majd ha megoldottad, eltűnik. Mikor valakivel nem jó, ezt az illúziót próbálod erőltetni a saját magad életébe, de tiltakozol, nem megy, nem jó. Miért?"

" A boldogsághoz négy dolog szükségeltetik:
1. Félelem teljes hiánya.
2. Bizalom Önmagadban, ezáltal másokban.
3. Szeretet önmagaddal szemben, ezáltal tudsz majd másokat szeretni, feltétel nélkül.
4. Szerénység, amely az alázatosság alapköve.

Az jutott eszembe, hogy egy keleti tanító. De más nem......."

3 megjegyzés:

Kati írta...

Hát Andikám amit vettem, ZEN bölcsességek, ehhez hasonlókkal van tele. Lehet hogy az írójával is valaki közölte?!
Ami a fejlécben van azt nem értem.
A múlttól nem kell félni, legfeljebb a következményeitől.
A másik (Zenóra) mondja: ami múlt, már nincs...
Puszi

Kati írta...

Utóiratként:
Ha érted, majd magyarázd el légyszi, mert töröm a fejem hátha megértem.

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

Kedves Kati,

Ha nem haragszol... :)

Félni csak attól kell, ami már megtörtént... Nekem ez úgy jött le, hogy előre félni felesleges, mert még meg sem történt, lehet hogy meg sem fog, te mégis félsz. Arról nem is beszélve, hogy ha félsz valamitől előre, akkor a gondolataiddal megteremted a félelem tárgyát. :) Ellenben ha nem félsz, meg sem történik amitől félned kellene. :D

Kedves Andi,

Izgalommal ugrok neki a blogodnak. Szőlővirág ajánlotta. :)