csütörtök, október 08, 2009

A mai napról ami csupa tanulság volt köszönöm

Most nagyon rosszul érzem magam, egyáltalán nem kellemes gondolatokkal fogok lefeküdni.

Azt kérdeztük, hogy "Miért is vagyunk ma itt?"

Köszönöm, tényleg mindennek van értelme és mindenből lehet tanulni. Én a mai napból ezt tanultam:

-A család a legfontosabb és minden lehetséges időt velük KELL töltenem.
-A hiteles mester az, amivel szemben alázatot érzek az az, aki saját!!! tapasztalatait mondja el és azt érzem, hogy amit akarok magamévá teszek, amit nem akarok, nem teszek. Magyarán: nem traktál, nem erőltet, nem nyomul, hanem az önálló döntés jogát meghagyja nekem.
-Megtanultam, hogy aki valóban közvetít, az a hiteles, hiszen nem a saját egojából beszél.(nem magamról beszélek)
-a SPIRITUÁLIS fejlődéshez nem kell összejöveteleket szervezni,mert a fejlődés belül, önmagamban, csendesen zajlik le és csak így valósítható meg az, hogy ne legyen rivalizálás és hatalomharc, felülüberelés és nincs az, hogy mindenki megmondja a frankót, mindenki a másikra erőlteti a saját maga FRANKÓJÁT, de az én tutim, sosem lesz a te tutid és a te tutid sem lesz sosem az enyém.

Igenis kedvelem Dr. Csernus Imrét, modorát, tudását, segítőkészségét és azt hiszem én sem bírálok soha senkit, hogy éppen mit olvas, mert nekem Csernus doki mellett éppúgy ott van a könyvespolcon Osho Mester is és a Tibeti Irodalom is, Szepes Mária és József Attila is. Azt gondolom, hogy egy ún baráti körben bátran kimondhatnám, hogy kit kedvelek és kit nem és azért mert más nem szereti, holott lehet nem is olvasta, én még kedvelhetem Csernust a maga nem létező modorával együtt, aki nekem hiteles azért, mert érzem rajta, hogy a szigorú álarc mögött és a szerepjátszás mögött szakértelem van. Megkellene kérdezni a sok drogos gyerek anyját, akinek segített, hogy zavarja-e az, hogy káromkodik. Na és????? Ki nem káromkodik? Ne álszenteskedjünk már a picsába!Te nem szereted, nem ismered el,én elismerem, kedvelem. Miért érezted úgy Ági, hogy majd te megmondod, hogy miért is bunkó....miért is vagyok én egy senki, mert szimpi a pasi? Ez a bíráskodás amúgy az egész "bulira" jellemző volt és sorra jöttek-mentek ezek a bizonyos ezoterikus sallangok, amiket mindenki ismer, csak nem tudja betartani és ugyanabba a hibába esik bele, csak a másik szavain egyszerűbb lovagolni, de ha én is arra lettem volna kiélezve többször is beszólhattam volna, hogy ejnye-bejnye ne teremcsémánegatívatjó?Nevetséges! Ez nekem BLABLA. És nem azért, mert nem igaz, hanem azért mert ezt mindenki tudja, erről nem kell beszélni. Sok újat nem mondtál, viszont rámszóltál és olyannal illettél, ami nem igaz. Egyszerűen nem igaz. És engem ez bánt. Az, hogy sírok, hogy kevés a pénzem. Ezt mikor hallottad tőlem??????? Tudod ez az a bizonyos "jobblettvolnanemmegszólalni" kategória.
Mély tisztelettel kérem azokat, hogy ne vegye fel magára az az illető, akinek nem inge.
Mindenki kérdezze meg a segítőjét vagy Daimonját, hogy mit mondanak, mi van valóban a szívemben irántatok és mi az ami most perpill bánt. Ez csupán erről szól, nem pedig véres haragról.


TANULSÁG:

§Család és spirituális fejlődés belül, legbelül, magamnak, amikor itt az ideje, amikor kész vagyok rá.
§A Pránanadi nagyon fontos és feladatom az emberek segítése. Isti ma a gyógyítójának nevezett és valami isteni szeretettel tudott átölelni, aztán Jocó, Áron, majd Csabika.

Andi, olyan jó volt látni téged, szeretnék egyszer veled négyszemközt beszélgetni, nagyon érdekelnek azok, amik veled történnek, de sajnos ma ebből megint nem sokat tudtam meg.

Soha, de soha ilyen boldog nem voltam, mint az elmúlt hat évben. Örülök, hogy 5 százalékom még hiányzik,a teljes hitemhez vagy tudáshoz, mert igenis fantasztikus a Földön létezni, fantasztikus itt lenni még akkor is, ha néha megbántanak.


Szerintetek ma miért voltunk itt? Kinek mi a tanulság?

Büszke vagyok arra, hogy egy teljes éven át tanulhattam Aurontól, tudom képes vagyok megnyílni, mindenféle ezoterikus sablonszöveg nélkül is. (nyílj meg, engedd el, engedd be, ne félj) Eddig is pont ilyen voltam, mint most. Semmivel sem voltabb se nyitottabb, se bátrabb. Ment magától. Ha szükség lesz rá, jön megint. Auron itt volt, itt van. Képes voltam egy ilyen energia üzeneteit felfogni, leírni, továbbítani.

Állítólag dolgunk van egymással?
Beszéltünk erről? Mi a dolgunk?
Andi, mi a dolgunk?
Nem értem, ha te érzed, hallod, miért nem mondod? Én most sajnos elakadtam, de hidd el, ha te nem tudnád és én igen, elmondanám, segítenélek, hiszen azt tudjuk, hogy dolgunk van egymással. Konkrét dolgunk.

Ha kioktatás nélkül tudunk egymással élményeket megosztani, amikor nem érzek rivalizálást és törtetést, amikor valóban mindenkiről szól a beszélgetés, anélkül, hogy a hibáinkat elemezgessük, mert ugye mindegyikünknek vannak, ki vékony, ki kövér, ki félős, ki hűdebátor, ki tapasztal és ezáltal hisz és tud, ki tapasztal, aztán betojik, meginog és újra keres, mindenki mástól színes és érdekes, és mástól szép vagy akár mástól csúnya, én legközelebb akkor állok készen egy ilyen összejövetelre, amikor nem bírálunk, nem akarjuk a másikat felhúzni, nem akarjuk lenyomni, nem oktatjuk ki, hanem mindenkit hagyunk önmaga hitéből, akaratából fejlődni és nőni, hiszen nem egy úton megyünk, hanem mindenki a sajátján és időben teljesen mindegy, hogy ki mikor ér oda. Én legközelebb akkor....ha elfogadjuk, hogy egyikőnk sem áll a másik felett sem alatt, mert amíg így van, nem jutunk előrébb, csak hátrébb egy régi barátságban. Amíg nem fogadja el mindenki, hogy igenis ember és ugyanarra tart, mint az emberek közül mindenki, addig csak párhuzam van és a párhuzamosok sosem találkoznak. Sosem. Csak mennek egymás mellett és valamelyik vonal mindig hosszabb akar lenni.
Én ma alul éreztem magam, úgy érzem sok volt a kritika. Sok olyat kaptam, amit két találkozásból pl. Lilla nem tudhat rólam. Nekem ez így nem elfogadható. Én nem ilyen vagyok. Én ilyenkor bezárkózom. Nem ezért jöttünk össze, nem ezért kellett találkoznunk. Hol is volt ma az EGYSÉGTUDAT?????

1 megjegyzés:

Kati írta...

Gondolom az általad írt út, amelyiken haladunk, nem lesz könnyebb se rövidebb, ha az ezotérikus gondolkodási kisérlet mellé beengedjük a "harcos politizálást" vagy akár a faji (vallási, stb.) megkülönböztetést.
Én pár napja már arra is felhördültem, amikor egyik főnököm példaként (talán dicséretképpen?) közölte, hogy véleménye szerint a kereszténység után a második helyen van a buddhizmus.
Megkérdeztem, milyen jogon állít sorrendet, és miért gondolja, hogy a vallásokat bármilyen válogatás alapján fontossági, vagy akár legigazibb igazi sorrendbe lehet tenni?!
Miért érzi magát bárki elhivatottnak, feljogosítottnak arra, hogy egy másik embert megitéljen?!
Ilyenkor mindíg eszembe jut a "varázsmondat" amit a nadin tanultunk: "Fogadd el, hiszen Ő is Te vagy!"
Akik nem értik, készséggel elmagyarázzuk, igaz Andikám?