szombat, március 21, 2009

Üzi

Nagyon úgy tűnik, hogy megkaptam az alapokat. A magasabb tanítások befogadására még éretlen vagyok. A következő szintért már tennem is kell valamit. Nem kis erőfeszítést, szellemileg és időben is. Tudom. Amiket leírtam meg kellene tanulnom. Addig hogy haladhatnék? Köszönöm szépen Auronnak az eddig tanításait, egy csoda volt a vele való kapcsolat. Tudom velem van, de ilyen erősen nem érzem, mint akkoriban. A felkészítés után mintha tovább állt volna. Persze megértem, sok a feladata neki is, sok a tanítvány. De akkor én most mit kezdjek nélküle? Pontosabban a tanításai nélkül. Hiányzik. Tudom velem van, segít, gyógyít, de nem ad mást egyenlőre. Nem tudom, hogy elrontottam-e valamit, vagy ez a rendje ennek? Örülök, hogy megtapasztaltam ezt a csodát, hogy velem is megtörtént ez a kapcsolat. Valaki velem volt (velem van, érzem) de nem ad át most semmit, csak szeretetet. Most is velem van, érzem őt, de mintha némán, mosolyogva figyelne. Elindított valamerre, de nem erőltethet. Innentől döntenem kell, folytatom-e az általa megtalált utat. Nagyon sokat tanultam tőle és remélem nektek is segítségetekre volt ez a blog. Drága Auron, köszönjük szépen! Hálás vagyok, és alázatos. Ez nagyon jó érzés számomra.

Valamelyik nap autózás közben figyelmeztetett, hogy rendőrök állnak kint, merre ne menjünk. Nem volt még kész a Zöldkártya. Tudom velem van, csak ezek a tanítások hiányoznak már.

Azt mondta nem olyan rég nekem, hogy "Ha ennyire nem bírod, nehéz a feladat, el kell mennem. Csak addig avatkozhatom be az életedbe, amíg te szellemileg bírod." Volt egy időszak, a vége felé, amikor állandóan az járt az eszembe, hogy tuti bolond vagyok. Ekkor jött ez az üzenet, hogy be kell fejezni az ilyen szinten történő tanításokat, közvetítésket. Ez csakis az én javamat szolgálja. Fontos, hogy a fizikai síkon is megtartsam helyemet. Kicsit elszakadtam a realitásoktól, és ez avval járt, hogy bolondnak éreztem magam. Az átalakítások is nagyon fájdalmasak voltak, azt sem bírtam már. Akkor mondta, hogy "Jól van kicsim, egyenlőre most ennyi elég lesz." Aki átesett ilyenen, tudja, hogy valóságos testi-lelki gyötrelem. Fájdalmas, nehéz, félelmetes, hiszen igazából nem tudom, mi történt velem, csak megéltem.

Nem tudom írtam-e már arról, hogy tini koromban sokszor álmodtam arról, hogy űrhajó jön értem, ami átlátszóvá válik a repülés közben. Az is furcsa volt, hogy ébren állapotomban láttam előtte nagy fényeket és zajokat hallottam kintről. Utána mindíg ua a bolygó, ahol vártunk valakit, akitől nagyon féltem valamiért. Az sosem derült ki, hogy ki az. Csak a kísérőimre emlékszem. Ezt most nem írom le, mert nem lényeges. Ott egy hatalmas fehér tribün előtt kellett várakoznom. Egyik alkalommal azt álmodtam, hogy egy nagy tűvel gerincfolyadékot vesznek tőlem. Másnap ott volt egy nagy szúrásnyom a helyén. Mutattam anyámnak:"te nézd már meg légyszi, nincs egy seb a hátamon?" Anyám azt felelte, hogy "de van" Egy 1 cm átmérőjű vörös gyulladt folt volt, közepén egy tűszerű szúrásból maradt heg." Álom volt, de elgondolkodtatott már akkor is, hogy milyen érdekes egybeesés, mondhatnám véletlen.
Aurontól tudjuk, hogy véletlenek márpedig nem létezhetnek, mert ahhoz túl bonyolult a világegyetem, szóval mi van, ha nem is álom volt?

Anyám akkoriban a két saját szemével látta, amint egy pici szürke emberke gyalogol át a szobámba. Nagyon félt, de ő az örök tagadó, saját magának sem hitt és állítja, hogy álom volt. Persze, sokszor elszólja magát, hogy "láttam Andrea, hozzád ment be"
Kérdés, miért nem jött utána? Válasz: Mert nem tudott, nem szabadott neki.
Gyermekkoromban rengeteg ilyen misztikus dolog történt velem, de nem azért mert állandóan ilyeneket olvastam. Azért olvastam állandóan ufós könyveket, mert állandóan ilyenek történtek velem.
Ki tudja, mi az igazság? Ha Auron létezik, minden igaz, ami velem történt.
Ha egy valamiben hiszel, hinned kell mindenben.
Ha egy valamiben hinni tudsz, a mindenségben tudsz hinni.
Ha benne hiszel, hiszel bennem is. (Jézus Mester üzenete nekem!!!!!!)
Nem vagyok őrült, velem ezek megtörténtek. Ha hülyének tartassz, én is tarthatnálak téged annak, mert veled nem történt meg. Hiába állítod, hogy hazudok, mi okom lenne rá? Mi hasznom lenne belőle?
Te állítod, hogy nem igaz, én tudom, hogy igaz.
folyt. várom Auront.

Nincsenek megjegyzések: