szerda, január 07, 2009

Egy nagy kérés

Lehet egy nagy kérésem?
Néha kapok visszajelzésket, e-mailben, hogy azért jár néha erre valaki. Viszont legtöbbször nem. Csak annyit szeretnék kérni, hogy ha erre jársz és olvasod az üzeneteket, írj egy pár sort nekem, hogy ki vagy és hogy volt-e számodra valami hasznos azokból, amiket olvastál. Ha nem írsz, az olyan, mintha leülnél egy tükör elé és önmagaddal beszélgetnél. Én nektek szeretnék írni-és persze magamnak is-de szeretném, ha több visszajelzést kapnék, hogy azért olvastok. A bejegyzések alatt találod a MEGJEGYZÉS szót, erre kattintva lehet kommentelni. Nyugodtan légy őszinte, azt is írd meg, ha nem tetszik az, amit olvastál. Nem fogok megsértődni, max. elgondolkodom. Előre is köszönöm. Szerintem, ha írtok, én is többet fogok írni, hiszen tudni fogom, hogy itt vagytok.
Andi.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Andi!

Egy ideje rendszeresen olvasom a blogot, és nagyon sokat segít. El szoktam mindig gondolkodni az üzeneteken és megpróbálom hasznosítani őket. Olyan jó, hogy vannak ilyen emberek, akik tudnak kommunikálni a szellemi vezetőjükkel!! Olyan dolgokat közöl Auron, ami felbecsülhetetlen értékű, máshol eddig soha nem olvastam hasonlókat. Eddig azért nem írtam mert igazából nem mertem, de örülök, hogy megkértél rá. :-)
Remélem más "csendes olvasók" is visszajeleznek majd neked. Köszönöm ezúton is, hogy megosztod velünk az üzeneteket, és hogy bárki elolvashatja őket. Minden jót kívánok neked. Tünde

Névtelen írta...

Szia Tünde!
Köszönöm.

Névtelen írta...

Szia Tünde!
Köszönöm.

Névtelen írta...

Nagyon jó hogy megint elkezdtél írni, tudod hogy fontos. (Nekem is) Mindíg ad valami újat, az egyszerűen megfogalmazott, az olvasó számára jól érthető gondolatokat olvasva, olyan összefüggések tárulnak fel előttem, amelyek azelőtt is itt voltak de mégsem vettem észre őket. Amikor elolvasom a tanácsokat, annyira evidensek, magam sem értem, addig miért nem gondolkodtam hasonlóan.
Köszönöm.

Unknown írta...

Kedves Andrea!
Bár mi telefonon kerültünk kapcsolatba, e-mailen folytattuk a beszélgetést, most mégis jelzem, hogy olvasom és másoknak is ajánlom oldaladat. Tudom, hogy vannak olyanok, akik az itt olvasottak alapján is választ kapnak személyes kérdéseikre.De mivel mi emberek nagyon csetlő-botlók és kíváncsiak tudunk lenni, ezért rajtad keresztül bizonyára sokan fogjuk még Auron segítségét kérni.Köszönöm mindannyiunk nevében kitartó munkádat.
Judit