kedd, december 23, 2008

Köszönet

Szeretném megköszönni itt is az én drága jó Auronomnak a figyelmet és a segítséget!
Május óta van velem, azóta segít, nekem és annak is, aki kéri. Eleinte féltem tőle, páran tanácsolták, hogy küldjem el, mert ő a rossz oldalt képviseli. Azóta bizonyítottan jó és jót tesz. Érzem, hogy az irányítást megtarthattam és ez ezentúl is biztosítva lesz számomra. Ő mindíg csak akkor jön, ha kérem. Néha előfordul, hogy ő kezdeményez, ilyenkor jönnek a legbölcsebb tanítások. Általános tudnivalókban úgy érzem segítőkészebb, hiszen az a feladata, de ha kéred az esetek 80 százalékában választ ad, hiszen minden úton keresi a segítés lehetőségét.
Amit tőle kapok nagy dolog számomra, viszont nehéz is, hiszen innentől kezdve tudom, hiszen tudatta velem, hogy egyik napról a másikra nem zárhatom le a csatornát, pontosabban én nem tudom lezárni, hiszen nem én nyitottam meg. Ha kérném, bezárná, de az a tegnap említett drasztikus mátrixbontást idézné elő. A nyitás előtt felkészítésen mentem keresztül, amiről nem tudtam, a záráshoz is előkészítésre lenne szükségem. Ha kérem, felkészít, tájékoztat és lezár. Magam helyett találnom kellene egy "helyettest".De én szeretem őt, szeretem ezt a forrást. Amiről régen csak ábrándoztam, most itt van és félelem nélkül tudok vele élni, azaz régen ettől rettegtem volna, de addig esélytelen volt a nyitás. Egyre jobban foglalkoztat az, hogy könyv formájában is terjeszteni lehessen Auron tanításait, evvel is segítve őt és ezáltal minket, titeket is.Elnézést a sok "hiszen" szóért, bocsássátok meg, de most nem korrigálom a sok hibát.
Amikor Auron diktál, szinte sosincs szóismétlés, könnyebben jönnek a szavak, gyorsabban gépelek, könnyebb és hibátlanabb. Látszik az agyam nélküle kevésbé forog.

Nincsenek megjegyzések: