szerda, december 03, 2008

Auron

Sajnos nem tudom, hol van Auron, vagyis, hogy hol vagyok én. Nem értem, miért távolodtunk el egymástól, nem értem, hogy miért tűnt el a frekvencia. Az egyik kommentben írta K, hogy olyan volt az utolsó bejegyzésem, mintha elköszönt volna. De én nem akarom, hogy elmenjen.
A nadi tanfolyamon hallottam egy lánytól ugyanezt: "kb. két hete eltűnt a mesterem, valami átmeneti állapot lehet, mert nem tudom hol van."
Na velem is valami ilyen történik. Tegnap érkezett fentről egy röpke üzenet, ami ez volt:
"AMIBEN HISZEL, AZ LÉTEZIK, AMIBEN NEM HISZEL, AZ NEM LÉTEZIK."
Amikor ezt éreztem, éreztem azt, ami mögötte van. Azt, hogy mennyire igaz.
Nagyon fontos az, hogy végre elhiggyük azt, hogy minden egy, azaz minden egy tőről fakad. Ha ezt elfogadjuk, könnyebb lesz az életünk(szervusz kedves Auron). Könnyebb lesz, mert megértitek, hogy befolyásolni tudod azt, amiről ezidáig úgy gondoltad, hogy tőled független. Minden egy, csak az lehet a különbség, hogy minden más és más szinten, más létezési szinten van. A feladat illetve a lehetőség abban van, hogy megtanuld a dolgokat saját magad rezgésére hangolni. Ilyen az, amikor megmozdítassz tőled távol eső tárgyakat. Mindíg pontosan tudni kell, hogy mi az, amire hatni akarunk és meg kell találni azt a frekvenciát, ami egy szintre hoz téged vele. Ez a "vele" lehet egy tárgy, de lehet egy személy is, és bármilyen fura, lehet egy gondolat is. (gondolatolvasás). A fizikai test szabta korlátokat a lehető legkönnyebb ledönteni. Az elme hatalmával. Mindennapi gondjaitok megoldása is ebben rejlik. Ha valakivel szemben úgy állsz, hogy biztos vagy benne, hogy bántani fog, akkor az úgy is lesz. Ha rámosolyogsz, nem fog bántani. Ha nem akar neked jót, akkor is továbbáll. Ezen a földi síkon sajnos nektek minden nehezebb. Keresd már az utat végre és megtalálsz mindent, amit kerestél. A legtöbb ember folyton bizonytalan és valami olyanra vágyik, amit nem tud megfogalmazni. Hát ez az. A bennetek lakozó őseredet régen elfelejtett érzése ez. Keresed és amíg nem találod meg, nem is tudod mit kerestél. A teljesség elérése, a teljes lelki nyugalom megtalálása.
Aki szomorú, látszólag ok nélkül, néha nem is gondol arra, hogy az elszakadásból fakadó magány és üresség az, amit érez. Miután megtalálod magadban a MINDENT, teljesedsz ki. Akkor is boldog leszel, ha nem lesz pénzed új autóra vagy drága ruhákra. A minden, ami benned van, milliószor többet fog érni, jelenteni számodra. Tökéletesség=teljesség=kiegyensúlyozottság=békesség=megelégedettség=a MINDEN EGY elfogadása és megértése által. Nyugodtan mondd ki, hogy: "Én és Ő egyek vagyunk"
"Én és ez a tárgy egyek vagyunk."
"Nem magamért vagyok, hanem egymásért vagyunk."
"Ha én fejlődöm, velem együtt fejlődsz te is és a világegyetem is. "
"A fejlődés csakis lelki síkon lesz kielégítő."
"A lelki fejlődést a befelé figyeléssel érhetem el"
"Megértem, hogy fontos megtanulnom azt, hogy ez a befeléfordulás azzal az érzéssel jár, hogy egyedül vagyok."
"Az egyedüllét nem félelmetes, mert az csak egy érzés, ami valójában nem igaz."
"Van a létezésben egy olyan állapot, amikor egy TÖKÉLETES MINDEN EGY ÉRZÉSBEN MÉGIS AZT ÉRZED, HOGY EGYEDÜL VAGY, HOGY NINCS MÁS, CSAK ÉN. Ez egy kiteljesedett ÉN-TUDAT. A tudatom egyedül van, a nagy mindenségben, ami üres, mégis tökéletes és minden benne van, ami kell ahhoz, hogy jól ÉREZZEM magam. Szó szerint ÉRZED magad. Gondolatban érzed magad, tudod, hogy létezel. Más nem létezik. Csak az érzet, hogy vagy, hogy létezel, hogy boldog vagy. Pedig ott nem lesz házad, nem lesz ruhád, nem lesz autód, sőt még tested sem.
Kérdezed, hogy lehetsz úgy boldog???????
Boldogabb, mint most vagy, az leszel.!!!!

Itt lép életbe a kezdő mondat:
"Amiben hiszel az létezik, amiben nem hiszel, az nem létezik."
Auron
Köszönöm.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Látod?! Ott van benned.