péntek, július 10, 2009

Auron üzenete a számomra máson keresztül

Köszönöm Andinak és remélem nem haragszol, hogy megosztom az olvasókkal, amiket Auron üzent nekem rajtad keresztül.

"Rögtön megjelent. Azt mondta, hogy már két napja üzenni szeretne neked.
"Én ott (is) vagyok melletted, te nem tudsz fogadni engem.
Szabadulj ki onnan, nem jó ez a bezárkózás! Sétálj, kirándulj, igyál forrásvizet.
És meditálj: engedd el a félelmeidet, már teljesen lebénítanak.
Ott vagyok, ha hívsz. A meditációdban megjelenek.
A könyv - lesz, ahogy lesz. Ne aggódj! Minden megtörténik a maga idejében. Minden!
A család fontos. De az ő érdekükben is meg kell találnod Önmagadat, az EGYséget.
Auron"

Kleimos (Ő egy tanító) is üzent neked:
"Elsüllyedtél a mindennapi életben, pedig mindkét feled egyformán fontos. Ne váljon az egyik a másik kárára."
"

"Auron 2009.07.08-i üzenet:

- Andi megbántott?
- Igen. Én törődök vele, segíteni akarok, és ő elküld. Úgy reméltem, hogy ennél továbbjutott már. Túl kell lépnie az egyéni érdekein. Ennél nagyobb a tét. Feladata van.
- De szeret Téged! És nagyon sajnálja.
- Tudom, és tudom, hogy próbálkozik. Ezért vagyok még mindig itt. Még van remény.
- Mit tegyen, mit tehet, hogy újra "élő" legyen a kapcsolat?
- Bocsásson meg magának. És engem rögtön megtalál!
- Üzensz még valamit?
- A többit majd személyesen. Türelmes vagyok.


És ma reggel azt mondta, hogy térj már magadhoz, mert beszélnie kell veled.Auron

Nem tudom írtam-e arról, hogy a legutóbbi felkészítésnél elküldtem szó szerint a pi@@ába. Akkor tűnt el. Ezt kell tudnom megbocsájtanom magamnak. Auron, kérlek várj meg, igyekszem, nagyon igyekszem, kérem a további segítségedet.Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: