szombat, február 14, 2009

Üzenet

Sziasztok!

Visszaállítottam a blogot, mindenki számára elérhető. Köszönöm, hogy hiányoltátok és elnézéseteket kérem azért, amiért nem volt publikus pár napig. Auron következetes kérésére tiltottam le. Jött egy figyelmeztetés, miszerint valaki akkor éppen nem jószándékkal olvasott. Valaki másolni akart és ezt nem engedhettem meg. Nem véletlenül van másolás védelem az oldalon és nem véletlen a jobbklikk tiltás sem. A gondolatok nem titkok, sőt mindenki számára fontos üzenetek, ráadásul azt is tudom, hogy alaptanítások fentről. Viszont akárhogy is nézzük, az én szellemi termékeim. Kérlek ne forduljatok többet ilyen szándékkal felém. Szeretlek benneteket és Arany is. Folyamatosan érnek bennem a dolgok, pedig látszólag csendben vagyok. Készül a könyv is, Auron üzeneteiből. Addig is itt minden elérhető, egészen addig, amíg szabad.

Nincsenek megjegyzések: