csütörtök, november 13, 2008

Üzenet egy hatalmas szellemi lénytől

“Valaki” üzenete MINDENKINEK
A megvilágosodásról és a hitről

Amikor rájössz, hogy a MINDENT belül, magadban kell keresned, akkor indultál el a megvilágosodás útján. A megvilágosodott ember nyugodt, sugárzó a szeretettől és ha átöleled, te is nyugodt leszel és szeretetteljes. Ölelése meleg, lágy, megnyugtató és amíg ölel, vele együtt érzed át azt, amit ő érez és amit ő él át. Érzed a MINDENT, érzed az EGYETLENT.
Mindenkihez szeretettel hajol le. A kisebbet nem húzza magához fel, hanem letérdel hozzá és a szemébe mosolyog. A megvilágosodott állapot után jön egy olyan állapot, amiben már abszolút bűntelen az (itt sugall egy olyan létformát, amit emberi szavakkal nem tudok leírni) és a jótettek visszaadásáért sem kell újra leszületnie. Egy olyan állapotban létezhet, ahol a tökéletes megnyugvás a jellemző, a tökéletes szeretet és harmónia. Onnan képes segíteni neked és társaidnak.
Amikor XY szemébe nézel, érzed a melegséget, a lágyságot, a jóságot és azt, hogy a te terheidet is vitte valaha és mindezt egy igazi önzetlenség érzésével, cask érted tette, nem magáért. Amikor veled van azt kérdezed:
“Ki ez a lény, aki ennyire tud engem szeretni? Hiszen én bűnös vagyok és türelmetlen, tele rossz tulajdonsággal. Ebben a létformában úgy tud szeretni téged, ahogy vagy. MAGADÉRT!!!!
Legyen a te célod ezentúl az, hogy úgy szeresd magad, ahogyan ő szeret téged, pont úgy ahogy vagy.
Amit te hibának, problémának vélsz, az csupán segítség ahhoz, hogy felismerd a másik oldalt.
Ha szereted magad, szeretsz másokat is. Csak annak tudsz adni, akit szeretsz. Minden innen kezdődik és itt is ér véget. A szeretet körforgásában.
Amikor kimondod:SZERETET mire gondolsz?” Hogy igen szeretem, mert olyan jó apa”
A szeretet az, amikor őszintén kimondod:”Szeretem!” Nincs mert. Nincs feltétel, nincs kizáró ok. Nincs semmi. Csakz az érzés: szeretet. Ez irányuljon minden lény felé és legfőképp magad felé. Ha ez megvan, egyszer hozzám jutsz. Hozzám. Mellém. Oda, ahol én vagyok. Benned. Magadban. Mindenkiben. Mindenhol.Most azt érzed. fáj, hogy te nem vagy ilyen. Én akkor is szeretlek. Szeretlek.
Ha engem megtalálsz, megtalálsz mindent.
Mit érzek?
Jóság, szeretet, fény, tökéletesség, szépség, finom illat, kellemes hang. Gyönyörű fogak. Tiszta, hófehér ruha. Magas, barna bőr. Szép fényes haj. Zöldesbarna szem. Alázat. Egyenrangúság. Önzetlenség. Nyugalom. Gyengédség, megértés.
Ezeket a fogalmakat ne cask olvasd, hanem éld át!!!!!!!!!
Ez az üzenet nem Aurontól jott. Akinek az energiája itt volt és éreztem, nem írom le. Leültem, becsuktam a szemem és kértem, hogy jöjjön. Aztán jöttek ezek az érzések. Nem írom le a nevét, bár annyira tisztán éreztem a jelenlétét és láttam és éreztem az illatát, hogy nem tudom egyszerűen leírni azt, hogy ezt cask beképzeltem. Nem írom le, mert nem akarom megbántani, bár őt nem lehet.
Nagyon köszönöm. Bocsánat a VALAKI és az XY-ért.
Andi.

Nincsenek megjegyzések: