csütörtök, október 20, 2011

Napfivér-Holdnővér Elixír elkészítési módja

Két hete kaptam meg ennek az Elixírnek elkészítési módját. Pontosabban az Univerzum készíti el, neked csak engednek kell egy kancsó vizet.
Nézzük először az elixír szó fogalmát:

elixir (arab = "bölcsek köve, minden bajt meggyógyító, minden fémet arannyá változtató csodaszer")
Csodaszer, varázsszer, varázsital. Bűvös hatású ital, bájital. "Eleven kancsó! Életé, kiben a nagy elixír áll, amelytől élő lesz a holt s a koldus több lesz, mint király" (Babits: Sugár). Az alkímia (Ld. ott) nyelvéből.

Persze találtam földibb megfogalmazásokat is, de nekem ez tetszik, erre gondoltam akkor készült.

Legyen az egyszerűség kedvéért ezentúl NHE a neve.
A recept:
Végy egy kancsó vizet. Ez a kancsó üvegből legyen. Legyen átlátszó.Reggel tedd meg, miután felébredtél.
A kancsó vizet tedd ki a szabadba, hogy érje a Nap.
Az anyaföldre tedd közvetlenül.
Hagyd kint egy teljes éjszakára, amikor is a Hold energiája tölti majd fel neked.
A hatást fokoznunk kell a FA-elem jelenlétével, ami egy fa lapocska legyen, evvel fedd le a kancsót. A víz fölött legyen egy réteg levegő is, tehát ne tedd csordultig a kancsót.
Tehát:víz elem+levegő elem+föld elem+fa elem+tűz elem+a HOLD.
Amikor reggel felkelsz, ébredés után mielőtt bármi a gyomrodba jut, igyál egy kortyot ebből a finom vízből. Majd meglátod milyen finom, sűrű, hideg, tömör, jóízű vizet gyártottál magadnak. Isteni lesz!!!!
Mindenre jó, mindenre hat. Azzá alakít ami a NAP és a HOLD. pl. A holdnak nem fáj a feje, tehát neked sem fájhat. Próbáld ki.
Természetesen hallgass a belső megérzéseidre, bármiben úgy érzed változtatnod kell, tedd meg. Nem kell röghözkötöttnek lenned.

Auronéktól kaptam egy szimbólumot, amit a fa lapomra rajzolok, ezáltal nő a hatása, gyógyító energiákat is kap a víz. Ez egy programozott víz lesz, a természeti elemek által.



xÚgy érzem meg kell jegyeznem: ez a víz nem helyettesítheti az orvosi kezeléseket és a gyógyszerek szedését, pontosabban én nem vállalok felelősséget ezirányban. Amiket leírtam kizárólag magamra alkalmazom. Mindenki saját felelősségre igya, az addig is folytatott kezelések, gyógyszerei mellett.

Nincsenek megjegyzések: