csütörtök, július 08, 2010

Újak

Auron mellé kaptam új segítőket. A nevük: Profan, Eleia, Markot. Ők is segítő lények, akik az emberiségnek segítenek a felemelkedésben. Segítenek abban, hogy gyógyulhassunk, hogy mire kell a testünk felkészült legyen az átmenetre.

Megmutatták a létformájukat és a gyógyításukat.
Igazából ahogy én látom őket, vagyis érzem őket, és ahogy a kép megjelenik a fejemben, az három mosolygós lény-Auron ritkán mosolyog,ő inkább kimért-kezes-lábas ruhában lévő szőke ember formájú, kék szemű lények. Eleia női minóségben van jelen. Ő különösen kötődik hozzám és én hozzá. De még mindig Auron aki a legközelebb áll hozzám. (kihez?ki vagyok én?)

A valódi formájuk fényköd, aminek tudata és létezése van. Ami megkülönbözteti őket, az a színük. Az energiájuk színe. Sajnos nem emlékszem arra, hogy milyen színűek, de azt tudom, hogy egyikőjük világoskék, a másikójuk lila, Auron arany és Profan piros-zöld.

Úgy segítenek a gyógyításban, hogy egy Blokkoldó energianyalábot küldenek a homlokon-harmadik szem-keresztül, ami ha nincs blokk, azonnal végigfut a gerincvelőben és onnan kifut a perifériákra, elvégezve a gyógyítást. Ha blokkba ütközik, addig nem halad tovább, míg fel nem oldja. Ez egy nagyon hatékony, erős, gyors segítség nekünk. Az energia egy kő vagy kristály gondolati formájában kerül be a pályára(így nevezik ők a gerincvelőt)Ez a TUDATI PÁLYA, a legbelső út, a legelérhetőbb földi ÉN útja. A kapcsolat.
A kristály színe olyan, ami éppen az adott blokkhoz kell.
Amikor a fény szétárad, azonnal figyelni kell:ahol erőteljes fájdalom keletkezik, ott van a probléma, ott dolgozik.

Megmutatták azt is, hogy mit látnék, ha képes lennék köztük élni. Képzelj el egy sötét teret, ami nincs is. Benne képzelj el kavargó füstöt, ami igazából fény. Színes, gomolygó, kavargó. Ennek van tudata, létezése, ereje. Ők azok. Az átmeneti létforma lefordítva a mi világunk nyelvére:füst, fény, színek, gondolatok. Gondolati létforma. Így látnánk őket, ha a fizikai síkban képesek lennénk látni őket.

Kicsit zavaros ez még nekem, de el kell végre fogadnunk, hogy nem csak ez a létforma van, hanem rengeteg.

Valamiért azt sugallják, hogy ők az ÚJAK. Így kell őket neveznem.
ÚJAK.

A Profán szó jelentése:Világi nem vallásos. Kíváncsi vagyok, mire utal ez a név.
Eleia:Peloponeszosz városkája, itt rendezték az első olimpiát.(???????????????)
Markotnak a hajléltalanokhoz volt köze.

Na?????

Nincsenek megjegyzések: