kedd, október 13, 2009

Auron a Föld nevű bolygóról

"Nem a tiétek. Ez az első és legfontosabb, amit tudnotok kell. A Föld nevű bolygót-ti adtátok a nevét-mi Makraternek hívjuk.Én is onnan származom. Számotokra felfoghatatlan az, hogy én is a ti bolygótokon élek, de mégsem ott. Fényállapotok változásával a Makrater, azaz a Föld egy későbbi állapotában a Plejádok csillagkép ötödik övezetében is tartozkodik. Ez, ha az egész Univerzumra egyszerre lennél képes tekinteni, nagyon egyszerű dolog lenne a számodra is. A Makrater szóban is benne van a Föld lényege, a TER. Terra, föld. Ez egy anyagi minőséget is jelent. Az első bevezető tanításokban mondtam, hogy mivel bolygónk és mi magunk is fényállapotúak vagyunk, ezért lehetséges az időutazás. Számunkra nincs idő, csak állapotváltozás, amit te időutazásnak hívsz. Mi kavantumugrásnak, térgörbítésnek, lokalizációs ugrásnak, transzformációnak hívjuk. Feltétele: az anyagi világhoz való elég gyenge, sőt nem is mérhető kapcsolódás. A gondolati sík a valóság. A Makrater, azaz a Föld állatok és növények evolúciójához keletkezett. Egy kimenekítő, átvészelő Planéta. majd kényszermegoldásként ti emberek általunk és őseink által lettetek a bolygóra transzportálva. Ne feledd! Te magad is földönkívüli vagy, ahogy én is. (nevet)
A Makrater az ŐSI PLANÉTA, ahol először nővények voltak, majd állatok. Később egy számotokra evolúciós ugrásnak nevezett telepítés következett. Egy kimenekítés. Az egyetlen alkalmas bolygó számotokra, amit a fizikai test elvisel. A ti felfogásotokkal, úgy mondhatnám, hogy én a jövőből jöttem. A bolygó egy későbbi állapotából. Fogadd el!
Az idő relatív. Mi az az idő? Te méred, pedig NINCS. Egyszerűen nem létezik.
Nem szabadott volna elfelejtenetek azt, hogy a bolygón csak albérlők vagytok. Vigyáznotok kellett volna a növénykre, az állatokra, és a bolygóra is. Szabadott ennetek azért, hogy megéljetek, de megmondta a FŐ ENERGIA, nevezd ISTENNEK, hogy az almafából nem szabad enned. Ti megtettétek! Azt is elvettétek, ami nem a tiétek. A Makrater haldoklik. Szennyezett és beteg. Lelökni igyekszik hátáról az ártó emberiséget, ti pedig lázadtok és nem javultok. De mivel itt vagyok, tudhatod, hogy mi lesz a vége. A bolygó elpusztul, állapotot vált és vele együtt ti is. Ti már nem albérlők vagytok, hanem megszállók. Hurrikánok, vulkánkitörések, katasztrófák. A Föld lázad.

Igen, én is ember vagyok, vagyis humanoid, emberi leszármazott. Évmilliók során bekövetkező evolúciós alkalmazkodás után és átalakulva most itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések: