szerda, június 24, 2009

Üzenet Auronnak

Ezt elmonhatnám magamban is, de írva jobban megy.

Sajnos megint nem érzem őt. Amikor ránézek az Asthar képekre, elfog a szomorúság, mert annyira hiányzik. A jósága, a szeretete, amit kaptam tőle. A rengeteg tanítás, ami kijelenthetem, hogy sokban megváltoztatta az életemet. Kevesebbet aggódom dolgok miatt, hiszen tudom, hogy semmi sincsen véletlenül, mindennek oka van és tudom, hogy nem vagyunk egyedül, tudom, hogy még akkor is amikor bajban vagyunk, valaki mindig velünk van, aki segít. Az pedig, hogy bajban vagyunk, kizárólag a mi döntésünk, a mi tetteink következménye, amit ki tudja mióta görgetünk magunk előtt. Így könnyebb dolgokat elfogadni és megérteni. Persze a teljességig még mérföldek vannak, de az úton lenni biztonság. Itt volt ez a szerető lény, aki által megtapasztaltam azt, hogy ha ő létezik, akkor minden egyéb is létezik, amibe az ember csak félve gondol benne, vagy kijelenti, hogy hisz benne, de kételyek vannak benne és félelem. Megértettem, hogy minden úgy jó, ahogy van. Nekem ez jutott, neked más. Szegények-gazdagok. Jó sorsok-rosszabb sorsok. Amikor sajnálsz valakit, helyette inkább segítsd. Ez nem azt jelenti, hogy tedd meg helyette, hanem lelkileg próbáld meg kiegyensúlyozni, vagyis a jó útra terelni. Jó út: a számára jó út és nem a számodra jó út. Érzem és tudom, hogy Auron végzi a dolgát, segít ahol tud, és amit tőle kaptam, számomra felbecsülhetetlen. Türelemtanítás, elfogadástanítás, ezek azok, amiket meg kell tanulnom. Már elkezdődött.......
Aki tudni akarja a saját útját, semmi mást nem kell tennie, csak befelé figyelni. Figyelni a lelkiismeretünkre, aminek bizony hangja van, és sokszor ránk üvölt már, mégsem vesszük észre. Sokan mondjátok, hogy elzárkózom tőletek. Igaz, hogy kissé elbújtam, de szeretek magam lenni, de ez nem azt jelenti, hogy nem tudom pontosan, hogy mi van veletek, nem azt jelenti, hogy nem gondolok rátok, vagy nem szeretlek benneteket. Nekem most életemnek ebben a szakaszában ezt kell tennem. Amikor csak lehet, egyedül lenni. Egyedül= gyerekek és Jocó.Az életeim.
Auron te pedig nagyon hiányzol, nagyon szeretlek téged is. Bízom benne, hogy akkor amikor majd érettnek látsz engem egy újabb tanításra, eljössz hozzám. Tudom, te mindig itt vagy, csak én nem érek fel hozzád, viszont a csatornát te nyitottad meg nem én, én viszont nem vagyok elég fejlett még ahhoz, hogy én keresselek. Addig is köszönök mindent neked.

Nincsenek megjegyzések: