szombat, május 02, 2009

Rég jártam erre

Nagyon sajnálom és elnézéseteket kérem azért, hogy réges-rég voltam itt utoljára. Azért sokan kérdeztétek, hogy hol vagyok, hol van Auron.
Jelentem Auron és én is jól vagyunk. Irogatom a második könyvet, de csak akkor tudok írni, amikor Auron is akarja és amikor én is fogékony vagyok. Rájöttem, nem lóverseny, minden megy a maga útján, amerre kell. Amiben mostanában eléggé hiszek az az, hogy "Minden úgy lesz, ahogyan lennie kell".

A munkahelyemről kirúgtak, szóval itthon vagyok, ellátom a családot, ennek örülök és a jövőt meglátjuk. Lesz-e egyáltalán jövő?:-)

Amikor kirúgtak, másnap eléggé elkeserdett voltam. Auron nagyon érezhetően mellettem volt, csodás érzés volt. Fantasztikus az, amikor érzed, nem vagy egyedül még akkor sem, amikor egyedül vagy.

Amikor napokig nincsen érintkezésünk, előtör az egó, hogy tuti hülye vagyok, ez az egész Auron dolog lehet, hogy csak agybaj, de amikor velem van sírni tudnék, néha szoktam is- az örömtől, amit a jelenléte nyújt. Ahogy érezhetően mögöttem áll egy védelmező erő, aki feltétel nélkül szeret, és segít, az egy nagyon jó érzés, de hogy valójában milyen, szavakkal leírni nem tudom.

Auron azt üzeni nektek, hogy "Legyetek elégedettek és bátrak, mert minden jóra fog fordulni, hiszen csak az fog szenvedni, aki megérdemli, aki sok negatív dolgot cselekszik és cselekedett, annak kell elviselni a negatív következményeket, aki él és szeret, annak nem eshet bátorsága. Szeretnetek kell megtanulni, önmagatokat és a világot. A világon minden jó, csak te magad változol olyanná, amilyenné akarsz és amit vállaltál."

Nincsenek megjegyzések: