hétfő, szeptember 08, 2008

Auron

Auron segítsége számodra is elérhető, rajtam keresztül. Kérdésedet felteheted és ha módjában áll és jogod van tudni a választ, segíteni fog. A kérdésfeltevés módja és helye:
www.gportal.hu/portal/fairyfantasy/
Ezen belül: olvasósarok/ ufo-k-astar seran-auron alcím/auron üzenetei cikk és ebben találod meg a további teendőket.
A kérdésfeltevés regisztrációhoz kötött. Aztán a "Kérdéseid Auronhoz" menüpontban kérdezhetsz.

Az universe-people oldalon olyan információkat találtam, Ptaah kapitány és Astar üzeneteit, amik szóról-szóra megegyeznek Auron üzeneteivel és azzal, amiket én mondtam róla.

Aztán jött a gondolat, a sugallat, az üzenet, az újabb kapcsolat, hogy nyugodtan kérdezzenek mások is, azok, akik még nem érzékelik a segítő kezeket, szavakat.

Addig kellenek a közvetítők, míg az emberek többsége nem képes ráhangolódni egy más rezgésre. Ez nem intelligencia függvénye. Főképp nyitottság, befeléfigyelés és spirituális érettségtől függ. Ki mit és mennyit képes befogadni. Kinek mennyi befogadható és mennyi nem. Mitől ijed meg valaki és mitől nem. A közvetítőn keresztül érkező információk a másik fél számára befogadhatóbbak, némi ellenérzet után, a jó tanács megvalósítható és érzi igazságát. Akin keresztül jön, kénytelen elhinni és érzelmeire hagyatkozva dönteni arról, hogy saját ego-ja játszik vele, vagy pedig külső üzenetet kap. Ebben segítenek az érzelmi reakciók. A medium vagy közvetítő megtudja különböztetni e kettőt és kérésre az érkezik, akit hív. Érzi, hogy megérkezett és érzi, tudja az üzenetet. Persze a saját fejében szól, de írás közben alig tudja miről van szó. Visszaolvasva érzi át az egészet. A közvetítő köztem és mások között te vagy. Majd aki érett rá, már nem kellessz te, hallani és érezni fog engem. Utána ők közvetítenek másoknak és így terjed tovább. Ez az emberiség felkészítése. Sajnos lassú folyamat.

Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: